Sposób na osiągnięcie perfekcji przy restauracji motocykla jest jeden
należy robić to z PASJĄ.

Motocykle przywracane do życia w mojej pracowni są właśnie tego efektem.
Wszystko co robię w tym zakresie powstaje z zamiłowania do zabytkowej
motoryzacji
,
dlatego każdy element restaurowany jest z należytą starannością, precyzją
i maksymalną zgodnością z oryginałem.

Motocykle zabytkowe i klasyczne są dla mnie oderwaniem od codziennej pracy biurowej.
Chciałbym, żeby kiedyś stały się moim sposobem na życie pozwalając spełnić chyba marzenie każdego –
– pracować na co dzień przy tym, co sprawia największą radość.


Restauracją swoich motocykli zajmuję się od 1998 roku. Do tej pory spod moich rąk wyjechało
wiele odrestaurowanych egzemplarzy, wśród nich np.:
kilka Junaków, Osa M50, wiele egzemplarzy SHL M04, SHL M05, SHL 125 U48, SHL 98 Villiers (3KM),
kilka Sokołów 125,
kilka WFM M06, Wanderer 1sp, Mars ILO, Jawa 353, Iż Planeta.

Jestem w stanie przywrócić do pierwotnego blasku każdy motocykl.
Wiele osób zajmujących się tym tematem twierdzi, że ich motocykle są perfekcyjne.
Cóż, odrestaurowane przeze mnie motocykle staram się co jakiś czas pokazać
na warszawskim Mototargu. Zapraszam do oglądania i wyciągnięcia samodzielnych wniosków.

Przy okazji dziękuję odwiedzającym moje stoisko za miłe słowa na temat efektów mojej pracy,
dzięki którym wspomniana na początku PASJA ma rację bytu ;)

Ponadto jako jedyny w Polsce wytwarzam całkowicie zgodne z oryginałem 
tabliczki znamionowe
do polskich motocykli. Opracowana przeze mnie technika pozwala na osiągnięcie efektu identycznego
z tabliczką fabryczną sprzed kilkudziesięciu lat.
Oczywiście tą samą techniką jestem w stanie wykonać dowolną tabliczkę według wskazanego wzoru.

Zapraszam także do lektury napisanej przeze mnie książki AUTO-MOTO PRL.
Jest to publikacja poświęcona w całości polskiej motoryzacji okresu PRL.
Można w niej znaleźć opisy i ilustracje niemal wszystkich pojazdów (z wyjątkiem autobusów),
które trafiły, mogły trafić lub... nie mogły trafić do seryjnej produkcji.
Książka zawiera ponad 300 fotografii nigdy i nigdzie nie publikowanych do tej pory,
a także przystępne opisy, dane techniczne i schematy wymiarowe pojazdów.
Miłym akcentem są także wstępy do książki i poszczególnych  rozdziałów
napisane przez Patryka Mikiciuka z Muzeum Motoryzacji i Techniki w Otrębusach,
znanego także z programu "Legendy PRLu" emitowanego w TVN Turbo.




Copyright by ODBUDOWA MOTOCYKLI MOTOKOLEKCJA®
2010
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

SŁOWA KLUCZOWE: ODBUDOWA MOTOCYKLI, RENOWACJA MOTOCYKLI, ZABYTKOWE MOTOCYKLE, JEDNOŚLADY, WWW.ODBUDOWAMOTOCYKLI.PL,
M OTOTARG, MOTOBAZAR, MOTOWETERANBAZAR, CZĘŚCI MOTOCYKLOWE, MOTOCYKLE ZABYTKOWE,  MOTOCYKLE KLASYCZNE,   ODBUDOWAMOTOCYKLI@INTERIA.PL, MOTOKOLEKCJA