Sposób
na
osiągnięcie perfekcji przy restauracji motocykla jest jeden
– należy
robić to z PASJĄ.
Motocykle przywracane
do życia w mojej pracowni są właśnie tego efektem.
Wszystko co robię w
tym
zakresie powstaje z zamiłowania do zabytkowej
motoryzacji, dlatego każdy element
restaurowany jest z należytą starannością, precyzją
i
maksymalną
zgodnością z
oryginałem.
Motocykle zabytkowe i
klasyczne są dla mnie oderwaniem od codziennej
pracy biurowej.
Chciałbym, żeby kiedyś
stały się moim sposobem na
życie pozwalając spełnić chyba
marzenie każdego –
– pracować na co dzień przy tym, co sprawia największą radość.
Restauracją swoich
motocykli
zajmuję się od 1998 roku.
Do tej pory spod moich rąk wyjechało
wiele
odrestaurowanych egzemplarzy,
wśród nich np.:
kilka
Junaków, Osa M50, wiele egzemplarzy SHL M04, SHL M05, SHL
125 U48, SHL 98 Villiers (3KM),
kilka Sokołów 125, kilka WFM M06, Wanderer 1sp, Mars
ILO, Jawa 353, Iż Planeta.
Jestem w stanie
przywrócić do pierwotnego blasku każdy
motocykl.
Wiele osób
zajmujących się tym tematem twierdzi, że ich
motocykle są perfekcyjne.
Cóż,
odrestaurowane przeze mnie motocykle staram się co jakiś czas pokazać
na warszawskim
Mototargu. Zapraszam do
oglądania i wyciągnięcia samodzielnych wniosków.
Przy okazji dziękuję
odwiedzającym moje stoisko za miłe słowa na temat
efektów mojej pracy,
dzięki
którym wspomniana na początku PASJA ma rację bytu ;)
Ponadto jako jedyny w Polsce wytwarzam całkowicie zgodne z
oryginałem tabliczki
znamionowe
do polskich motocykli.
Opracowana przeze mnie technika pozwala na osiągnięcie efektu
identycznego
z tabliczką fabryczną sprzed kilkudziesięciu lat.
Oczywiście tą samą techniką jestem w stanie wykonać dowolną tabliczkę
według wskazanego wzoru.
Zapraszam także do
lektury napisanej przeze mnie książki AUTO-MOTO
PRL.
Jest to publikacja
poświęcona w całości polskiej motoryzacji okresu PRL.
Można w niej znaleźć
opisy i ilustracje niemal wszystkich
pojazdów (z wyjątkiem autobusów),
które
trafiły, mogły trafić lub... nie mogły trafić do
seryjnej produkcji.
Książka zawiera ponad
300 fotografii nigdy i nigdzie nie publikowanych
do tej pory,
a także przystępne
opisy, dane techniczne i schematy wymiarowe
pojazdów.
Miłym akcentem są
także wstępy do książki i
poszczególnych rozdziałów
napisane przez
Patryka
Mikiciuka z Muzeum Motoryzacji i Techniki w
Otrębusach,
znanego także z
programu "Legendy PRLu" emitowanego w TVN Turbo.